Miskoncepcije u fizici pogrešna su shvaćanja fizikalnih zakona koja su često rezultat intuitivnog razmišljanja. Djeca prirodno pokušavaju razumjeti svijet oko sebe koristeći svakodnevna iskustva, ali fizikalni zakoni ponekad su drugačiji nego što nam
se čini na prvi pogled. Ispravljanje miskoncepcija važno je u nastavi fizike i uloga je učitelja fizike da učenika
postavi kao aktivnog sudionika procesa učenja potičući ga na kritičko razmišljanje, rješavanje problema te primjenu znanstvenih metoda u istraživanju i eksperimentiranju.
Istraživanje o miskoncepcijama u fizici u našoj je školi provedeno među učenicimašestih razreda koji još nisu počeli učiti fiziku i učenicima sedmih razreda koji su učili fiziku jedno obrazovno razdoblje. Učenici su odgovarali na 6 pitanja o fizikalnim zakonima u zadatcima zatvorenog tipa.
Rezultate možete pročitati ovdje: Miskoncepcije u fizici